Pages

Panduan Peperiksaan Online SPA Pegawai Psikologi S41 2016

on Friday 15 July 2016


Khas Untuk Calon Peperiksaan Pegawai Psikologi 17 Julai 2016
Rujukan ini untuk anda..
  • Contoh Soalan & Jawapan..
  • Huraian Format Terkini..
  • 30++ Nota Ringkas. Jimat masa!
  • Strategi Persediaan peperiksaan..
  • ... dan banyak lagi!
Rujukan Peperiksaan Pegawai Psikologi Gred S41
Rujukan Peperiksaan Pegawai Psikologi Gred S41


Anda Calon Exam PSIKOLOGI S41 17 JULAI ini? Kalau Tak Prepare memang susah nak LULUS Exam ini...

Usah risau, kami akan bantu anda! Rujukan ini telah membantu ribuan calon sebelum ini
Sejak tahun 2009, pakej rujukan daripada Tim Infokerjaya telah membantu lebih 63,000 graduan seluruh negara dalam kerjaya terutamanya peperiksaan kemasukan kerajaan. Tak percaya? Anda boleh lihat di ruangan testimoni antara mereka yang telah berjaya sebelum anda.

Satu perkara penting yang anda perlu sedar adalah anda BERTUAH kerana terpilih untuk menduduki peperiksaan kali ini. Tetapi disebalik itu adalah, sebenarnya anda bersaing dengan ribuan calon lain yang turut sama dipanggil bersama anda.

Apa yang bakal membezakan anda dengan calon lain adalah, bagaimana persediaan anda untuk menghadapi PEPERIKSAAN ini. Anda sampai ke sini pastinya kerana anda sedang melakukan persediaan untuk berjaya nantikan? TAHNIAH untuk anda kerana usaha tersebut telah membawa anda ke sini!

Apa yang perlu anda lakukan adalah, jadi yang terbaik dan bersaing secara sihat. Ketepikan tanggapan 'kroni & kabel'. Ramai yang berjaya tanpa perlu ada 'kroni & kabel'. Buat sehabis baik di pihak anda untuk terpilih menjawat jawatan Pegawai Psikologi S41 untuk tahun 2016.
Ini yang anda perlukan..

Susunan rujukan yang bakal menjimatkan masa anda dan bantu anda mempercepatkan poses persediaan peperiksaan 17 JULAI 2016 ini. Ianya telah disusun menepati format terkini tahun 2016 dan telah terbukti membantu calon-calon peperiksaan Online sejak ianya mula diperkenalkan oleh SPA pada tahun 2014 yang lalu. Format sebelum ini adalah ujian bertulis dan ianya sudah tidak digunapakai lagi.

KOMPONEN 1: Rujukan Peperiksaan Online Pegawai Psikologi
Ini adalah rujukan utama yang mengandungi keseluruhan penerangan format peperiksaan. Antara kandungannya;
·         Anda akan tahu keseluruhan format 3 Seksyen penilaian Pegawai Psikologi
·         Faham apa sebenarnya yang dinilai pada setiap seksyen
·         60++ Contoh Soalan & Jawapan Seksyen A
·         60++ Contoh Soalan & Jawapan Seksyen B
·         Lebih 100 Contoh Soalan & Jawapan Seksyen C
·         Strategi menjawab soalan setiap seksyen
·         Apa sebenarnya yang dinilai pada Seksyen C dan bagaimana ramai tersungkur dengannya!
·         30 ++ Nota Ringkas untuk persediaan pantas anda. Ini bakal menjimatkan masa persediaan anda!
·         ... dan banyak lagi
Rujukan ini bakal meletakkan anda dalam keadaan 'sedar & sedia' untuk menghadapi peperiksaan online pada 17 JULAI ini

KOMPONEN 2: Nota Ringkas Government Transformation Programme (GTP)

Rujukan ini bakal menjimatkan masa anda. Ianya adalah ringkasan program transformasi kerajaan dan nota ringkas ini adalah antara soalan yang selalu ditanya dalam penilaian kemasukan kerja kerajaan. Kemungkinan besar akan ada soalan berkisar mengenai inisiatif GTP ini


KOMPONEN 3: Koleksi Soalan Matematik - Soalan & Jawapan + Jalan Kira

Ada calon yang telah lama meninggalkan Matematik, tetapi Seksyen B majoriti soalannya adalah Matematik. Jika anda perhatikan, pihak SPA menetapkan soalan Matematik ini tidak melebihi silibus SPM. Tetapi sedarkah anda, silibus PMR + SPM adalah pada skop yang besar!

Anda boleh mengabaikan sebahagian besar bab-bab ini kerana soalan exam tidak melibatkan banyak bab. Rahsianya ada di sini dan rujukan ini bakal membantu rujukan pantas Matematik anda!


KOMPONEN 4: Tingkatkan Keyakinan Diri

Masalah graduan kini yang menjadi punca gagal temuduga. Bukan sekadar itu, jika berjaya sekalipun, mereka yang mempunyai masalah keyakinan diri ini akan mempunyai perkembangan kerjaya yang ‘mandom’ atau sangat perlahan.
Ebook ini disusun untuk membantu anda meningkatkan keyakinan diri bukan sahaja untuk manfaat kerjaya anda tetapi manfaat yang lebih besar pada kehidupan anda. Antara yang akan anda dapat adalah;
·         Teknik ‘Suara Dalaman’ untuk bina harga diri
·         Apa yang perlu anda tonjolkan untuk tampil lebih yakin
·         Latihan membina harga dan nilai diri
·         Di mana, bila dan bagaimana membina harga diri sekaligus menaikkan keyakinan anda.

Jika mahu miliki ebook ini, anda perlu bayar tambahan RM80 tetapi khas untuk sesi peperiksaan S41 ini, anda dapat miliki naskhah premium ini dengan harga sangat minimum


KOMPONEN 5: Low Self Esteem

Ebook ini disusun khas untuk bakal penjawat awam. Untuk berada dalam keadaan yang kompetitif anda perlu bentuk diri anda menjadi seorang yang kompeten. Kajian menunjukkan masalah utama seseorang gagal dalam kerjaya adalah masalah ‘LOW SELF ESTEEM’

Ebook ini merupakan satu ebook yang wajib ada pada anda untuk berjaya dalam kerjaya anda. Ianya dijual dengan harga RM60 tetapi akan dipakejkan bersama rujukan Pegawai Psikologi S41 ini dengan harga ‘bundle’

Naskah ini telah membantu ramai graduan sukses dalam kerjaya mereka setelah menyedari yang ‘Self Esteem’ mereka boleh dimaksimumkan. Ebook ini dipecahkan kepada 4 komponen utama;
·         Memahami Isu
·         Apa kekurangan diri
·         Trigger Point Masalah Self Esteem
·         4 Punca Utama Masalah Self Esteem dan bagaimana untuk anda tingkatkan!

Tak perlu fikir lagi, lagi lambat anda buat keputusan untuk membeli, lagi jauh calon lain meninggalkan anda! Terus buat pembelian!


Pegawai Psikologi S41


JOIN GROUP FB Rujukan Peperiksaan Online Perkhidmatan Awam (SPA) UNTUK MENGETAHUI Info semasa, Nota, Rujukan, Tips Persediaan, Contoh-contoh soalan dan jawapan, perbincangan berkenaan Peperiksaan Online Perkhidmatan Awam (SPA). 

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© NewsKerjaya: Sumber Rujukan Terkini All Rights Reserved
Get smart with the Thesis Blogger Template from Forblogger.net|Design byBudak Nakal